lördag 19 mars 2011

Uppmuntran... eller muta?

Nu har Teamträningsskolan, som jag jobbar med, träffats några dagar igen. Lika kul att se dessa härliga elever varje gång. 40 underbara, unga vuxna som vill lära sig att vara ledare på allra bästa sätt.

En av dagarna hade vi en rundvandring i Eskilstuna med lite uppgifter på vägen. När ett av lagen kom till mitt "depåstopp" lät det så här:
Jag fick även en bukett rosor, en ballong och Hannah Montana-tatueringar. Ja vad säger man... de har förstått hur man gör för att så extrapoäng i tävlingarna! Men jag tror att de kanske menade det lite grann på riktigt också, så jag räknar det inte som muta. Mina kollegor fick också fina saker och egna sånger...

Hur bra är du på att uppmuntra dina vänner? Jag vill bli bättre på det i alla fall... Det kan inte göras för ofta.

Kram Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar