tisdag 8 mars 2011

Äntligen här

I somras sökte jag efter en porslinsblomma. Jag vände mig till Fatima som då fortfarande var lycklig ägare till Dekorerat. Visst hade hon en variant men de var inte så snygga så jag fick tre mycket, mycket billigt. Jag har väntat på att någon av dem ska blomma och nu har det kommit en blomma!
Den är så vacker och doftar så gott. Doftar mycket också så jag är tacksam att det inte är så många som blommar samtidigt, då hade det kanske blivit för mycket...
Kram Nina

3 kommentarer:

  1. Va fint du har gjort med notpapper runt blomman:) Visst luktar den gott... tacksam att sköta också. Hoppas du får en bra vecka:) Sofie

    SvaraRadera
  2. Hittat och tittat in i din blogg!!! Ser att även du är "Eskilstunabo"...
    Fin blogg Du har!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Porslinsblommor doftar ljuvligt, tyvärr så dog min jättestora steg för steg helt plötsligt.
    Kul sida har nu kollat runt lite:)
    Min blogg: pakullen.blogspot.com välkommen hit.

    SvaraRadera