onsdag 16 mars 2011

Ljusare tider

Det har varit lite bloggtorka här... En hel del att göra och för lite ork för det just nu. Vi har en lååååång vinter bakom oss men jag klagar absolut inte. Jag älskar snö och riktig vinter!

Men nu kommer ljusare tider, solvärme och fågelsång. Mer och mer varje dag som går. Jag har timer på mina fönsterlampor i vardagsrummet och de får jag ställa om lite då och då för jag tycker att de tänds för tidigt.
Eftersom orken har varit en bristvara ett tag nu så har jag inte kommit ut så mycket. Till bilen, jobbet, affären och tillbaka ungefär så igår när jag äntligen kom ut en liten längre stund passade jag på att stå i solen. Gissa om jag njöt! Det var så underbart. Kändes som jag fyllde på reserverna och laddade batteriet igen.


Kram Nina

1 kommentar:

  1. Finns inget underbarare än vårsolen,passar på så fort den visar sig.kram Lisa

    SvaraRadera