måndag 17 maj 2010

Hemma igen...

Här kommer lite mer bilder från familjen Jennersjö på Domaregatan 4c i Eskilstuna. Solen strålar in i lägenheten idag. Balkongdörren är vidöppen och det gå inte att ta miste om att det är bra väder. Grannbarnen far omkring på sina cyklar eller gungar och ungdomarna spelar basket på planen utanför. De låter mer än man önskar... Blommorna är äkta IKEA-blommor och står så fint år efter år. Tavlan fick jag i julklapp av mina föräldrar.
Och här är mina föräldrar Gittan & Lasse Wäfors på mammas 21-årsdag 1965! I juli är det dags för 45-årig bröllopsdag.
Det ska vi fira...
Förra sommaren hade jag murgröna mellan pelargonerna i balkonglådorna. När de flyttade in i höstas formade jag om dem till ett hjärta istället. Vad tycker du om mina tapeter då? *ler* De får duga ett tag till i alla fall. Vackra guldränder som glänser i solljuset från det stora vardagsrumsfönstret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar