söndag 7 mars 2010

Baksida jag gillar...

Jag fick tips om en bra baksida, eller bakblogg... Bagarstugan! Än har jag inte provat något av alla underbara recept, men det kommer bli en hel del bakat från dem misstänker jag. Jag tycker det är roligt att baka, men tar inte tid till det. Jag älskar att bjuda på fika, men borde inte äta så mycket själv. Men egentligen är det ju inga problem att ta sig tid att baka och bjuda in vänner, jag behöver ju inte smaka av allt...
Eftersom bilder på mat och bakverk påverkar oss så mycket så tycker jag att Lisbeth på Bagarstugan har lyckats mycket bra. Jag blir sugen på allt! Därför blev det ingen smarrig bild här, haha.
Om du bakat något av deras recept kan du väl berätta vad du tyckte? I morgon ska jag nog baka morotsbrödet!

1 kommentar:

  1. Ja, visst ser det gott ut!
    Det finns MASSOR av bra recept på sidan!
    Ha det gott!
    Kram syrran!

    SvaraRadera