lördag 5 januari 2013

Nästa bok

 Jaha, nu har vi börjat det nya året, 2013, så smått... Vi har väl inte varit jätteaktiva än, men det kommer. Jag vet inte hur du är, men jag brukar fundera en del inför ett nytt år. Sammanfatta en del och planera vidare. Både på gott och ont! Året som varit har varit tufft på flera sätt och min innerliga längtan och önskan inför 2013 är att det ska vara ett enklare tid.

Vad som kommer stå i boken för 2013 vet jag inte alls, det skriver jag under tiden... Undrar vilka som kommer vara med förutom jag. Gamla vänner och nya bekantskaper. Det blir kul att se vad som finns med när 2013 ska sammanfattas.
Kram Nina

2 kommentarer:

  1. GOTT NYTT ÅR, NINA
    önskar Babsan!!

    SvaraRadera
  2. Tack det samma! Önskar dig ett fantastiskt år.
    Kram

    SvaraRadera