fredag 17 december 2010

Julkonsert med Dynamic

I morgon är det konsert med gruppen Dynamic i Pingstkyrkan, Eskilstuna kl.18:00. En barnkör och husband kommer också finnas på plats. Efteråt blir det en god macka... Det finns några biljetter kvar så passa på. De kostar 150 kr för vuxna och 50 kr för barn. Vill du förboka biljetter kan du ringa mig på 070-295 85 45 så lägger jag undan dem tills du kommer.
Jag har inte hört dem live tidigare utan bara på CD. Det ska bli riktigt roligt att få höra dem! De har några smakprov från deras julskiva här.

Om en vecka är det julafton... här är inga julklappar köpta än, men planerade, så jag vet vad jag gör nästa vecka. Är du klar med allt redan?

Kram Nina

3 kommentarer:

  1. De är kanon,det kommer att bli toppenbra. Kram

    SvaraRadera
  2. De är ju sååå bra! Och roliga! Hoppas att de kör sitt julpotpuri... och varför skulle de inte göra det? Den är en storsucce!
    Ha en underbar kväll! Antar att det kommer många Ärlabor. Carina är ju från Ärla!

    SvaraRadera
  3. Det är inte så många från Ärla som kommer eftersom de varit där nyligen och Ärla har egen julkonsert i morgon, men inte med dem. Men det är många andra som köpt biljetter.
    Jag åker snart och tar emot "maten" som inhandlas nu. Sen får jag en liten paus innan husbandet kommer för första soundcheck vid 12. Albin sköter ljudet så han har att göra resten av dygnet. (Efter konserten är det julfest på Alive...)
    Marcus som håller i det mesta drabbades av maginfluensa i förrgår så han får ligga hemma även idag också. Stackarn! Ny konferencier blev klar i går kväll.

    SvaraRadera