lördag 11 december 2010

Första, andra, tredje...

 ...advent har vi kommit till nu! Det har gått så fort i år tycker jag men det är väl så varje år egentligen. Det gäller att hinna med och leva i nuet, hinna reflektera över det som händer runt omkring. Jag ska bli bättre på att planera in reflektionstid och planeringstid och inte bara tro att jag ska hinna allt utan att ta tid till just de sakerna...
Den här veckan har jag gjort något ovanligt, jag har knappt jobbat något hemma och har försökt att inte ens tänka på jobbet utan vilat och försökt få bort min feber och trötthet istället. Jag har insett att jag måste tänka på att vila mer när jag inte mår bra. Jag har ju faktiskt två av mina kollegor på olika sjukhus just nu, den ena är sjuk och den andra är precis nybliven pappa. 
Krya på dig Simon!
&
Grattis Nicklas!
Kram Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar