onsdag 3 november 2010

Novemberkvällsmys

Alice & jag är ensamma hemma när Axel är hos mormor & morfar. Vi njuter av höstlovet, ja jag har tagit ledigt jag med... I går kväll tog vi oss ut i novemberrusket för att shoppa lite på Panduro. Jag hittade en mycket bra grej. Min förra hade tagit slut och nu hittade jag en förbättrad modell, men fortfarande med små självhäftande tejpstreck. Man kan pryda handtaget med eget material och göra den till sin alldeles egen. Bra grepp får man med handtaget som fälls ut. När den tar slut köper man en refill. Smidigt, ekonomiskt och miljösmart...
När vi kom hem "snyggade vi till" soffbordet med alla roliga saker. (Jag vet att jag har ett bord för sånt här i mitt rum, men det var sent och Alice ville ligga i soffan efter en stund.) Det blev några tändsticksaskar som fixades till och jag stämplade upp en del motiv som färglades och inkades.Stämplarna har jag köpt i Quiltstugan som min mamma har i Sala.
Idag fortsätter det roliga och ännu mer har kommit fram på det överfulla bordet... Har du börjat med julkorten och liknande än?


Kram Nina

1 kommentar:

  1. Va bra att du fick tag på de unika stämplarna i mammas butik i Sala... www.wafors.se på nätet!
    De är kanske de sista att få tag på från Belimi! Jättefint blev det ju också.

    SvaraRadera