söndag 12 september 2010

Jag har fått en ny award!

 
Jag har fått denna fina utmärkelse! Tack så hemskt mycket Camillha! Jag blir jätteglad.

Så här står det om Beatiful Blogger Award:
När man fått utmärkelsen bör man
- kopiera in award-bilden i sin blogg för att vi sa att man fått den
- tacka och länka till den som nominerade en
- nominera sju andra bloggare och länka till dem
- berätta sju intressanta saker om sig själv

Jag vill ge denna award till de här underbara bloggare för de inspirerar mig och gör mig glad fast jag inte känner alla av dem:

Jag vet inte om det här är intressanta saker om mig men det är jag i alla fall:
  • Vill ta MC-kort
  • Har flyttat 14 gånger i 9 olika städer
  • Saknar en gospelkör att sjunga i
  • Skulle vilja börja köra rally
  • Kommer att lära mig spela bas... någon gång
  • Tänder ljuset i min fina lykta så fort jag kommer hem
  • Älskar att skapa med tyger, papper, stämplar, pärlor och sånt...
Kram Nina

4 kommentarer:

  1. Hej Nina o tusen tack för awarden!!
    Det gör mig såååååå glad när jag kan inspirera någon :)
    Hoppas att du får en kanonskön söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul med rally!! det skulle passa dig Nina :)

    SvaraRadera
  3. Hej Nina! När jag besöker din blogg så blir jag varm i kroppen. Jag kommer i håg hur det var när man besökte ert hus i Bärby. Det in fanns sig alltid en mysig och varm känsla. Det är härligt att minnas! TACK för awarden! Det betyder jätte mycket för oss! Stor Kram från oss båda /Emmeli Ps vilken bra ide med godis strutarna den kommer jag kopiera till nästa kalas;)

    SvaraRadera