fredag 23 mars 2012

Cykelväder

Vilka underbara vårdagar vi har haft nu! Tänk om det skulle kunna fortsätta så här ända till sommaren... men några bakslag kommer nog trots allt. Jag har passat på att vara ute och cyklat en del när barnen är i skolan. Tyvärr blev ju min finfina toppencykel stulen för något år sedan. Förra sommaren fick jag en cykel som bara stod hemma hos min vän Gabriella och är så tacksam för den. Men så såg jag en så vackert ljusblå cykel vid ICA en dag och jag började drömma...
Jag trampar vidare och har lite bättre koll på allt nu när jag laddat ned appen Cyclemeter. Laddade ned den i morse och testade den med på promenad och cykeltur idag. Än så länge verkar den bra. Ska testa lite mer på cykeltur  i morgon. På söndag är det redan fullbokat med bland annat en konsert med Samuel Ljungblahd, längtar... Han är så fantastiskt duktig. Du vet väl att det är han som sjunger på Let´s Dance? Det får min inte heller missa. Jag har ett favoritklipp från när Samuel var med i Så ska det låta för några år sedan och sjöng den underbara sången You've got a friend. Det är ett ganska långt klipp men man får inte missa sista halvan.
Kram Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar