måndag 15 augusti 2011

Apptips

Eftersom min dator inte vill använda internet så är det glest mellan inläggen här... Nu provar jag att blogga via min iPhone men hoppas att det ska lösa sig snart.

Igår fick jag tips om en rolig app: Wordfeul. Alfapet som du spelar mot vänner eller vem som helst som har appen. Provade den i går kväll genom att spela mot en Jenny i Farsta, tror hon hette så. Det var riktigt kul men det var lite segt när motspelaren inte var så aktiv. Men det gjorde inte så mycket eftersom det plingade till varje gång hon var klar så man behöver inte sitta vid spelet hela tiden.

I morse tipsade jag ni son Albin om appen så kör väl en match idag! Annars tar vi väl ett parti "på riktigt" när han kommer hit.

Jag måste länka till Pernilla Wahlgrens inlägg i hennes blogg igår. Jätteroligt att hon berättade om detta.

Kramar Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar