söndag 3 april 2011

Grattis Alexandra!

 I dag fyller min dotter Alexandra 21 år, hurra! Hon är underbar, vacker, rolig, spexig, kreativ och en massa annat. Jag plockade i hop några bilder för att visa en liten bit av henne... Förra året när hon bodde i Jönköping var det tomt, men nu ser vi henne oftare tack och lov. Något jag älskar är när jag får ha alla mina A:n (Albin, 22½, Alexandra, 21, Axel, 11, Alice, 6½ och Andreas, 22 om en vecka och Alex pojkvän) hemma på middag eller annat kul!

Det är på barnen man ser att man blir äldre brukar man säga, så det är bara att inse att man är till åren kommen... Något man inte kan inse är däremot hur tiden kan gå så fort. det var ju inte längesen jag var lika gammal, hehe.

Alexandra är och har alltid varit en teatertalang som älskar att underhålla, mycket tävlingsinriktad, lär sig sångtexter och repliker utantill hur lätt som helst, social och ansvarsfull, en som man inte slår i första laget i frågesport eller Buzz (suck!) men som alltid ser till andra människors bästa.

Jag älskar dig min "lilla" tjej!

Kram Nina

1 kommentar:

  1. Grattis Nina till en underbar dotter vid namn Alexandra! vi älskar er alla!
    Camillha och co

    SvaraRadera