lördag 4 april 2015

Äntligen något nytt här!

Jag skulle ju bli bättre på att blogga, men det verkar som jag flyttat allt till Facebook istället. Där på Nina&co hittar du en del nytt från mig. Klicka på bilden nedan och gilla så får de veta vad som händer på den fronten. 

Idag har jag varit alldeles ensam hemma och eftersom jag redan påskstädat och hade en mellandag mellan gästerna så passade jag på att sätta mig vid symaskinen. Lite för längesedan nu. Men det blev en del nytt som finns till försäljning.
Kvällsfikat med gäster gick visst i gult!

Smidig liten väska för småplocket i väskan. 
16x16 cm Pris: 100 kr

För småplocket i väskan.
12 cm lång, 4 cm hög, 5 cm bred. 

Pris: 80 kr

#12 "Necessär/väska" till smink, medicin mm 
23 cm hög, 15 cm bred. Pris:175 kr

Förvara näsdukarna lite snyggare.
13x7,5 cm. Pris:65 kr

Förvara näsdukarna lite snyggare.
13x7,5 cm. Pris:65 kr

#13 "Necessär/väska" 
17 cm lång, 10 cm bred, 8 cm hög
 Pris:145 kr
Ja, det var dagens skapande! Nu hamnade jag här vid datorn och inser plötsligt att allt påskgodis följde med barnens påskägg iväg i går och det lilla som var kvar åt jag upp i går efter att jag tagit bilden nedan... Lite sugen är jag, men står emot, måste... klara... det...


Glad påsk och kram!
Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar