måndag 21 maj 2012

Marknadsbilder


I lördags stod jag på Rademachersmedjornas vårmarknad. Vädret var underbart, kunde inte bli bättre. Vi var många som ville sälja vårt hantverk eller växter och det var många som kom och tittade. Men det var just det, de tittade... och över 100 personer kommenterade mina virkade singoallakakor. Några köpte dem eller en tårta men de flesta bara strosade runt på marknaden. De flesta av oss andra som stod där sa samma sak. Så jag kommer lägga ut några saker till försäljning här istället.
Jag hade även med mig några av mammas alster hon sytt och smycken som min syster gjort men det kommer inte finnas med här på bloggen.
Även idag får vi njuta av det underbara vädret här i Eskilstuna så det blir en promenad och en cykeltur idag.
Kram Nina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar