lördag 7 augusti 2010

Ljust & lantligt

Sitter och bläddrar i min bok av Anna Örnberg. Det sticker upp små post-itlappar lite varstans i boken. De markerar ställen som ger mig inspiration eller vägleder mig hur jag ska göra likadant som hon gjort. Har du också den boken, ta fram den igen och inspireras av de underbara bilderna och de informativa texterna. Visa blogg Idag var jag hem till mina föräldrar och då hämtade jag hem min tallrikshylla som varit förvarad där sedan jag flyttade från Syréngården för drygt 2 år sedan. Den ska bli vit och fin innan den kommer upp på väggen i köket. Köksbordet, en byrå, hylla, ett skåp ska också få sig lite vit färg. Hoppas jag kan ta tag i det inom kort för nu har jag skjutit på det alldeles för länge.

Bläddrar vidare i boken lite till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar